joi, 25 aprilie 2013

Gabi Nicolau de la Krypton a dat motocicleta pe o maşină retro!

Gabi Nicolau
Gabi Nicolau
Deşi conduce de câţiva ani o motocilcletă, rockerul Gabi Nicolau a amuţit după ce a văzut o maşină de epocă. Nici nu a stat mult pe gânduri şi s-a suit în automobilul retro pentru puţină adrenalină.
''Plimbarea într-o maşină de epoca îţi dă nişte senzaţii greu de egalat. Odată ce m-am urcat la volanul acelui Audi, mi-am dat seama că neapărat trebuie să-mi cumpăr şi eu una!'', a spus solistul.
Deşi pare un rocker atipic, Gabi Nicolau susţine că nu va renunţa la pasiunile demne de muzica pe care o cântă, doar va adăuga unele noi. ''Poate că atracţia către un hobby mai aşezat, cum ar fi maşinile de epocă, se datorează şi proiectului Krypton Unplugged, în care muzica rock a trupei este reinterpretată acustic", a spus solistul Krypton. Alături de Eugen Mihăescu şi Teodora Dragomirescu, Gabi Nicolau va lansa un nou album, ''O parte din noi'', pe 23 mai, în concert. Sursa: Click

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu